Не зловживайте телефонним часом

Не треба зловживати телефонним часом, навіть коли розмовляєте з дому. Якщо телефонуєте у важливій справі, спочатку варто запитати, чи у співрозмовника є достатньо часу.

Не набирайте номер “напам’ять”, якщо не знаєте його точно, і не пропонуйте адресатові вгадати, хто це говорить. Приватні справи краще обговорювати дома, в кав’ярні, під час прогулянки тощо, а не в телефонній розмові. Це ж стосується і всіляких особистих. виробничих, партійних та інших таємниць.

Телефонне спілкування, як говорилося, позбавлене інформації, що йде через зоровий канал. Але дуже важливим складником мовлення залишається інтонація. Серед порад щодо того, як набувати друзів і впливати на людей, Дейл Карнегі пропонує й таке: “Говоріть “алло” таким тоном, який виражає вашу радість, що вам зателефонували”2. За його словами, “НьюЙорк телефон компані” спеціально навчала телефоністок вимовляти слова “Номер, будь ласка!” – таким голосом, у якому чулося б “Доброго ранку! Мені приємно бути вам корисною”.

Провадитемо телефонну розмову так, як би ми хотіли, щоб інші провадили її з нами.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *