Завершення телефонної розмови

Завершується телефонна розмова фразами подяки, вибачення і прощання: Дякую Всім за розмову! Даруйте, що забрав Ваш час. Усього (Вам) найкращого! Якщо мовець не відчуває потреби вибачатися й дякувати, він може цього не робити. Однак попрощатися належить за будьяких обставин. Цього вимагають норми мовленнєвого етикет у.
Завершення телефонної розмови за правилами культури спілкування ініціює адресант – особа, яка почала діалог. Він може сказати, що всі питання вичерпав, з’ясував суть справи і т.ін. Якщо ж співрозмовником є жінка, людина старша за віком, вища за соціальним становищем, то ініціатор розмови повинен почекати, поки її закінчить партнер.

І ще декілька рекомендацій стосовно телефонної розмови. Їх проф. Алла Коваль адресує діловим людям, однак це не завадить знати всім, хто користується телефоном:
“Тільки близьких друзів і знайомих можна поздоровити по телефону зі святом чи сімейною подією, запитати про стан здоров’я хворого члена родини. Людей, з якими підтримуєте офіційні стосунки, поздоровляти слід особисто.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *